Mij onthouden.

2010 World Cup Turkey
Pagina 3 van 4 •
Femic

All-Star caliber

Ik kijk meestal ook NBA games via atdhe, werkt over het algemeen prima.

TheFranchise

Franchise player

Oef als die lay-up erin was gegaan was het and-one geweest...

DaMarcus

Playground rookie

Morgen Griekenland - Spanje, daar ga ik zeker voor zitten!

Streetball

All-Star contender

Finale Anyone??! 

Ik heb nog geen wedstrijd gezien, maar zag dat vandaag de finale tussen USA en Turkije is. Ga dus een stream proberen te vinden en anders morgen een torrent.

TheFranchise

Franchise player

Je kunt sowieso op http://www.atdhe.net/ een redelijk stream vinden! Ik heb aantal wedstrijden gezien, USA - Brazil was gruwelijk, Slovenia - Slowakijke? dacht ik, en nog een paar, jammer dat het zo druk is met nieuwe studie etc. en dat het niet gewoon op tv wordt uigezonden, vanavond kan ik helaas niet kijken, denk wel dat USA wint. Toch jammer dat er hier niet zoveel aandacht aan geschonken wordt.

Streetball

All-Star contender

Bedankt vor de tip Franchise. Maar het verbaast me wel dat er niet eens veel over gesproken wordt op het forum. Ik was op vakantie en geen internet tot mn beschikking, anders had ik wel wat meer games gekeken en besproken. Maar waarschijnlijk leeft het niet echt?

Maar op tv is het ook schandalig hoe weinig aandacht er naar uitgaat, wereld kampioenschap...Hoezo niet live te zien?

Wel een mooie wedstrijd op het programma voor de zondagavond 

Streetball

All-Star contender

game on!

Die link werkt prima! http://www.atdhe.net/24012/watch-turkey-vs-usa

Femic

All-Star caliber

Heb eerlijk gezegd nog geen enkele game gezien ervan, kwam ook doordat ik de afgelopen tijd nogal druk was, maar ook omdat het niet echt aan je opgedrongen wordt ofzo, je zou 't bijna vergeten... Merk trouwens wel dat het onder Turkse vrienden wel heel erg leeft (logisch ook). Maar goed, zit nu natuurlijk wel de finale te kijken, wil ik toch niet missen. :)

Femic

All-Star caliber

USA gewonnen dus, vrij makkelijk ook. Was niet heel spannend, maar toch wel leuk om te zien. Toch merk ik dat dit me veel minder doet dan bijv. NBA play-offs. Maar miss omdat ik hier ook niet echt een favoriet heb ofzo..

Streetball

All-Star contender

Ik herken je gevoel Femic, de Playoffs vind ik toch wel een stuk leuker om te volgen. 

Over de wedstrijd zelf: USA was bij vlagen super en over de hele wedstrijd ook gewoon de betere. Defense was erg goed van ze en aanvallend gezien liet Kevin Durant weer zien waarom hij bij de beste van de wereld hoort. Turkije kon niet volgen en heeft verder verdiend zilver gewonnen. Had liever een close game gezien, maar daar was USA gewoon te goed voor. 

Pagina 3 van 4 •