Leuk Filmpje Fem
Oh zie deze post nu pas - thanks!
komt er nog een filmpje ??van het toernooi
@sowieso: post is aangepast en de video embed ipv alleen de link.
Zitten leuke highlights bij, wel jammer van de kwaliteit van het filmen. Erg schokkerig. Wel een uitgebreide indruk van het event.
Ohja zag 'm tijdje geleden al voorbij komen in de mail, better late than never.. ;-) Leuke impressie van het toernooi! Maarreh.. de damesteams zijn wel een under-represented, we waren toch maar mooi met tien teams!
Ook van de Woodsmen is niets terug te zien, Fem, ik denk dat er alleen materiaal gebruik is dat aangeleverd is bij Cyriel?
@Femic & playercoachApe: dit heeft Cyriel als comment bij het YouTubefiilmpje geplaatst. Verklaart e.e.a
"Ik had alle teams gevraagd om hun footage te sturen naar mij voor het filmpje, helaas heeft 1 team dit maar gedaan. En dat was geen AO of Woodsman:P
Dus voor volgend jaar of zelfs dit jaar voor het promotiefilmpje lever het aan!:D"
cyrielius 1 maand geleden
Oooh haha dat verklaart ja. :p
Wij hebben zelf niets kunnen filmen idd, jammer, maar iets om volgend jaar aan te denken.
Cyrielius 2on2 2012 staat officieel gepland op 26 mei.
"Ik had alle teams gevraagd om hun footage te sturen naar mij voor het filmpje, helaas heeft 1 team dit maar gedaan. En dat was geen AO of Woodsman:P
Dus voor volgend jaar of zelfs dit jaar voor het promotiefilmpje lever het aan!:D"