Mij onthouden.

Redunkulousity 2011
Pagina 2 van 3 •
FeyRegy

Class II sophomore

sicke shit! :D aanwezig!

Cell

Class IV trainee

Mr T schreef op 2011-08-04 17:34:56

Cell schreef op 2011-08-04 16:12:21

Hoe laat begint die dunkshow eigenlijk?
Als het aan het eind van de dag is dan moet ik wachten op vids, pics, etc... kan helaas niet tot laat blijven :-(

Begint om 16:30 

Jammer.
Dan zit ik al aan de BBQ & Bier.

Iedereen met camera: uit alle angles tapen die shit en footage verzamelen.
Dan kan er iemand (Erik of Joey wellicht) een gruwelijk dikke tape van maken....

Reflector

Playground rookie

Aanwezig. 4 sure. Wat als het weer niet meezit?

Mr T

Class I sophomore

Dat zou heel k*t zijn als er zoveel valt dat het niet door kan gaan. Dat moet morgen blijken. 

Motomoto

Tryout invite

Deze dunkcontest was echt te gruwlijk!! Ik ben samen met een vriend in de trein gestapt 2 uur gereist om alleen de contest te checken. Vincent praatte het leuk aan elkaar en de dunks waren gruwlijk!! Persoonlijk vond ik "Kap" de beste... Wat een souplesse en hoe atletisch is hij!! echt zo weird... Die kerel gooit in de 3e ronde 360 BTL ... Ik had het zwart voor de ogen...

Neverthless 14 rotterdam heeft zich ook bewezen.. 360 zeikant van het bord echt te hard gewoon... 

Props voor de dunkers!!

Caesar

Playground rookie

een paar video's die ik gemaakt heb:

Caesar

Playground rookie

nog een aantal:

Femic

All-Star nominee

Damn. Ik was zaterdag even bang dat het niet door kon gaan, omdat het was begonnen met regenen, maar gelukkig droogde het op en was iedereen gewoon gebleven, zodat we alsnog konden genieten van een spektakel. Want dat was het. Sick. En zondag gewoon weer. Echt genieten, had dit niet willen missen!! Thanks aan de organisatie en zeker ook Vincent voor het regelen van Redunkulousity! Volgend jaar weer...? (A)

Mr T

Class I sophomore

Eigenlijk was het gewoon twee dagen achter elkaar Redunkulous

Heb zoveel gruwelijke dunks gezien van Vincent, Kévin, Orlando, Domenco en ingame posters. Was gewoon beestachtig! 

Hier een paar foto's die wat mooie momenten hebben vastgelegd, dus niet alleen van de dunkcontest Redunkulousity maar ook van andere momenten die posten waard zijn. Wat mij betreft ieder jaar zo'n dunkfrenzy in Den Haag. Het was AAN! 

Meer foto's zullen later volgen op de website van ST4R. 

Mr T

Class I sophomore

Trouwens wel erg jammer dat Guy Dupuy een NO-show was! Hij zat in Duitsland voor wedstrijden en zou tussentijds naar Den Haag afreizen. Toen hij opgehaald zou worden was zijn hele team nog niet op het event in Duitsland, kwamen veel te laat aan waardoor ook de trip naar DH niet meer gehaald ging worden. 

Gelukkig hebben de andere dunkers er een mooi weekend van gemaakt, dus heel hard nodig was hij niet. Maar toch wel zonde! 

Pagina 2 van 3 •