Mij onthouden.

Streetball Masters 2011
Pagina 1 van 3 •
Streetball Masters

Tryout invite

Na het succes van Streetball Masters 2010 is de tour in 2011 uitgebreid naar negen voorronden en een grote finale. Op verschillende plaatsen in Nederland kan weer gestreden worden om mooie prijzen, het lokale kampioenschap en natuurlijk een plek in de landelijke finale, het Nederlands Kampioenschap Streetball.

Kalender
De Streetball Masters Tour 2011 bestaat uit de volgende evenementen:

Streetball Masters Tilburg Zaterdag 14 mei Topic
Streetball Masters Amsterdam Zondag 29 mei Topic
Streetball Masters Arnhem Zondag 5 juni Topic
Streetball Masters Zwolle Zaterdag 11 juni Topic
Streetball Masters Utrecht Zondag 19 juni Topic
Streetball Masters Heerenveen Zaterdag 25 juni Topic
Streetball Masters Woudrichem Zaterdag 2 juli Topic
Streetball Masters Almelo Zaterdag 23 juli Topic
Streetball Masters Den Haag Zaterdag 6 augustus Topic
Streetball Masters FINALE - Den Haag Zondag 7 augustus  

Inschrijven
Wil je een team inschrijven voor Streetball Masters 2011? Of jezelf voor de Dunk Contest bij een van de voorronden? Ga dan naar deze pagina voor meer informatie en de links naar de verschillende inschrijfformulieren.

Voor het laatst bewerkt door Streetball Masters op 15-04-2011 16:19:12, in totaal 1 keer
Reden: redactie
Streetball

All-Star nominee

Mooie lijst steden dit jaar! Goed om te zien dat Amsterdam er ook tussen staat. De agenda wordt zo steeds voller 

Deelnemers opgelet Streetball.nl mag een paar inschrijvingen weggeven en doet dat met verschillende acties. Check het actie topic om op de hoogte te blijven! 

Streetball Masters

Tryout invite

Voor wie het nog niet gezien had: de Nederlands Kampioen Streetball Heren 23+ mag naar Moskou! Check dit artikel op de website van de NBB.

Belangrijk om te weten voor de teams die voor deze prijs willen gaan: er mogen slechts vier spelers naar Moskou. Dat zijn de regels van Moscow Open, waar een team uit maximaal vier spelers bestaat i.t.t. Streetball Masters waar vijf het maximum is.

dennisvanloon26

Streetball.nl newbie

Streetball Masters Tilburg zal voor een geweldige aftrap zorgen van de Streetball Masters Tour. Naast het 3 vs 3 toernooi, kunnen deelnemers zich tevens inschrijven voor de dunkcontest, 3-point contest en de skills challenge. Streetball Masters Tilburg biedt voor iedereen wat wils van jong tot oud. In het kader van Basketball's Cool outdour zullen er diverse pick games worden georganiseerd voor de jongste jeugd uit Tilburg en omstreken en kan men deelnemen aan een clinic.

We zullen jullie de komende periode op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen omtrent Streetball Masters Tilburg. Elk nieuwtje zal met jullie gedeeld worden. Vergeet echter natuurlijk niet jezelf in te schrijven met een team, want deze kick off van de Streetball Masters Tour mag je niet missen.

Streetball

All-Star nominee

Hoi dennisvanloon26,

Welkom op Streetball.nl! Er is een Streetball Masters Tilburg topic, waar je alle informatie over dat specifieke event kan plaatsen. Daar kunnen dan nieuwtjes gepost worden en vragen beantwoord etc. Succes met de organisatie! 

Peacemaker

Playground regular

Was een leuk dagje @Streetballmasters Tilburg. Zeer goed georganiseerd! Niveau lag erg laag. Is normaal wel anders. Ik heb zelf verloren in de finale van 23+ van een 2e klasse team :S. Highriser had de slamdunk contest gewonnen en Ballazground de 19-22 finale.

Cyrielius

Tryout invite

Jammer Peacemaker dat we gewoon overgangs klasse spelen, maar dat maakt verder niet uit:P
Toernooi was goed geregeld! Korte wachttijden en lekker wat games!

Peacemaker

Playground regular

Ow nja, dat zei die gast die bij ons op de tribune zat. Ik ken de teams uit de Overgangsklasse B niet echt, zitten jullie bij Akros dan? Nog gefeliciteerd! Jullie zullen het wel heel zwaar krijgen in Den Haag. 

Maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat het niveau niet hoog lag. Ik speel zelf hoofdklasse maar heb geen 1 eerstedivisie+ speler gezien (op highriser na die bij ballazground meedeed) terwijl wij toch veel eerstedivisie+ teams hebben in NB (Barons, EBBC, Black Eagles, Rooi, Almonte, GOBA, Attacus). 

Cyrielius

Tryout invite

Nee ik denk dat wij idd wel het zwakte teams zullen zijn in Den Haag.
D

Cyrielius

Tryout invite

Op de site van High Five staan al een klein aantal foto's

Pagina 1 van 3 •