Mij onthouden.
Pagina 1 van 2 •
Bavo
Playground hero

http://www.youtube.com/watch?v=hEibVSbK9DM

Hier is mn nieuwe freestyle, hijs best lang, maar ik heb er ook lang aan gewerkt. Het thema is denk ik wel duidelijk ;)   Zeg me wat je ervan denkt!

Bavo

Voor het laatst bewerkt door Streetball op 25-09-2010 16:53:48, in totaal 1 keer
Reden: redactie
Spion

Top trainee

Coole opening, coole moves ... veel van de moves ken ik nog niet. Ik had sommige moves er wel uitgelaten zodat je vid iets korter is en lekkerder om te kijken, bijvoorbeeld die moves dat je de bal tussen je benen achter je laat en dan in je handen klapt en de bal weer vangt. Het is wel heel knap daar niet van, maar met teveel van die moves heb ik geen zin om het hele filmpje af te kijken (wat ik wel gedaan heb trouwens).

Nogmaals: erg knap gedaan en goed in elkaar gezet, maar zoals je zelf aangeeft, misschien een beetje te lang, naar mening door moves die ik niet zo persee wil zien.

Bavo
Playground hero

Ha, die move waar jij juist op duidt is een genuine Pistol Pete move :D   Ik snap je punt wel, maar ik heb het gwn vaak moeilijk met selecties maken als ik monteer. Ik zie ook wel dat het één iets beter is dan het andere, maar ik vind het gwn zonde om iets dan helemaal niet meer te gebruiken. Bedankt voor je mening, ik zal er rekening mee houden in het vervolg.

RBman

Playground regular

die tricks van met meerdere ballen van jouw vind ik altijd super.. Die trick rond 3.35 had ik nog nooit gezien, die was cool!

In het algemeen vind ik ook dat een freestyle niet langer dan 3 minuten moet zijn, maar deze keer vond ik het niet erg want het bleef me gewoon boeien..

Femic

All-Star nominee

Dude, sicke video echt! Doordat je er echt een samenhangend geheel van maakt en met dat bond thema in het begin, is het een heel ander soort video dan alle anderen en dat maakt dat het interessant blijft om te kijken. Verder zaten er echt sicke moves in, veel variatie. ook. En ook de constante variatie in omgeving en camerastandpunt maakt het leuk om te blijven kijken. Kortom: moves: top, camera: top, editting: top, video: sick. Props!

Skipp

Tryout invite

Spion

Top trainee

@Bavo, ja daar zeg je me wat. Ik herken die move inderdaad en ik ben ook een Pistol Pete fan qua hoe hij speelt (weet verder niet al te  veel van hem). Ik begrijp je punt ook wel over het selecteren van je footage en dat je geen dingen eruit wilt laten die eigenlijk gewoon goede footage zijn. Dat is misschien perfecte footage als opvulling voor n volgende tape, lol! Ik wil niet zeikerig overkomen want het is gewoon n geweldige tape.

Tallg

Class V trainee

imma fan!

Huggie23

Class II trainee

Respect man!!

Wat jij doet met 3 ballen ,kan ik geeneens met 1!

Props!

The Playmaker

Top trainee

Damnz shit is HOTT

Pagina 1 van 2 •